Tuesday, January 12, 2010

Dingen ik graag well praten over...

Ik heb beslist over bier schrijven. In Belgie, we (Kan ik "we" zeggen?I ben niet Belgie maar sins Ik woon hier, misschien ik kan "we" zeggen ;-)) hebben verschillende biers. Ik ben niet zeker dat ik kwam hier voor studies of voor bier ;-). Klinkt goed? Nu dank je dat ik ben alcoholic ;-).

De vorige week, was ik in Praha en daar zijn er ook goed bier. Biers in Praha zijn goedkooper dan hier, goedkooper dan water daar. De voeding in Praha is misschien goed maar ik heb geen lief voor dat. Voor mij, de voeding is vet en niet fijn. Het is goedkoop. Ik betaal tien Euros voor half eend en het (?) maaltijd is groot ;-)

Ik ging naar de cinema deze week te " Sherlock Holm" zien. Ik ben een fan van het boek maar de film was slecht. Niet meer dan twee "muscle" mannen met geen "brain", niet over de minuscule werk van investigatie.

Vandaag heb ik een Vlaams test en wel stress, stress...voort had ik geen tijd voor de studies en nu het is duidelijk dat mijn woordenschat is heel weinig.

No comments:

Post a Comment